مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 17:452021-10-25سياسي

امیرعبداللهیان درباره «حسن کاظمی قمی» چه گفت؟


وزیر امور خارجه انتخاب کاظمی قمی به عنوان نماینده ایران در امور افغانستان را انتخابی شایسته خواند و ابراز امیدواری کرد این انتخاب تکمیل کننده روند درست اتخاذ شده درباره افغانستان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مراسم معارفه حسن کاظمی قمی نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان و تقدیر از زحمات محمدابراهیم طاهریان فرد نماینده ویژه وزیر امور خارجه در امور افغانستان امروز (دوشنبه) با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

    در این مراسم که معاونان و مدیران وزارت امور خارجه و برخی شخصیت های کشوری و لشکری حضور داشتند، امیرعبداللهیان ضمن تشکر از  خدمات  ارزنده محمد ابراهیم طاهریان فرد، با اشاره  به سوابق دیپلماتیک حسن کاظمی قمی به عنوان سفیر ایران در عراق و سرکنسول ایران در هرات، از وی به عنوان انتخابی شایسته توسط رییس جمهور نام برد.

      وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر تسلط حسن کاظمی قمی بر حوزه افغانستان و حضور و استقرار وی در مجموعه وزارت امور خارجه، ابراز امیدواری کرد این انتخاب تکمیل کننده روند درست اتخاذ شده در مورد افغانستان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان درباره «حسن کاظمی قمی» چه گفت؟

امیرعبداللهیان درباره «حسن کاظمی قمی» چه گفت؟