مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 17:252021-10-25اقتصادي

پیگیری برای پایلوت شدن کرمانشاه در صادرات دام زنده کشور


جلسه امروز دو تن از نمایندگان کرمانشاه با اعضای اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان دام زنده استان به پیگیری رفع مشکلات دامداران در این زمینه و پیگیری برای تعیین گمرک کرمانشاه به عنوان پایلوت صادرات دام زنده کشور اختصاص داشت.

- در نشست نمایندگان مجلس با اعضای اتحادیه صادرکنندگان دام زنده استان مطرح شد پیگیری برای پایلوت شدن کرمانشاه در صادرات دام زنده کشور ایسنا/کرمانشاه جلسه امروز دو تن از نمایندگان کرمانشاه با اعضای اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان دام زنده استان به پیگیری رفع مشکلات دامداران در این زمینه و پیگیری برای تعیین گمرک کرمانشاه به عنوان پایلوت صادرات دام زنده کشور اختصاص داشت.

نوربخش حاتمی رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه در این جلسه با اشاره به آزاد شدن صادرات دام زنده، گفت: چندین نکته در این مورد حائز اهمیت است که درخواست داریم حتما در امر صادرات دام زنده لحاظ شود.

اول اینکه کار در این زمینه به بخش خصوصی سپرده شده و بخش دولتی ورودی نداشته باشد.

وی افزود: از طرفی بحث تهاتری که در این زمینه مطرح شده و اینکه به میزان صادرات دام زنده، واردات گوشت قرمز صورت گیرد قابل پذیرش نیست، چرا که این دومقوله از یکدیگر جداست و یک صادر کننده نمی تواند مانند یک وارد کننده عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برای پایلوت شدن کرمانشاه در صادرات دام زنده کشور

پیگیری برای پایلوت شدن کرمانشاه در صادرات دام زنده کشور