مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 17:152021-10-25اقتصادي

ثبت بیش از 4500 اشتغال دستگاه های اجرایی سیرجان در سامانه رصد


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان سیرجان از ثبت 4620 تعهد اشتغال توسط دستگاه های اجرایی شهرستان در سامانه رصد در سال جاری خبر داد.

- اکبر عباسپور سوم آبان ماه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: بر اساس گزارشات سامانه رصد، تاکنون بالغ بر 4620 اشتغال توسط دستگاه های اجرایی شهرستان سیرجان همچون صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و .

در این سامانه ثبت شده است.

وی همچنین از تایید پرداخت تسهیلات اشتغال بدون سود به بیش از 450 متقاضی کسب و کار از سوی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2800 نفر از جمعیت شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

معاون فرماندار سیرجان گفت: بر اساس انعقاد تفاهمنامه میان بنیاد برکت و شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، و صندوق کار افرینی امید 194 نفر از متقاضیان روستایی در پنج بخش شهرستان به منظور دریافت تسهیلات اشتغالزایی به صندوق کارآفرینی امید معرفی شده اند.

عباسپور ابراز امیدواری کرد: با همت و تلاش سایر دستگاه های اجرایی شهرستان بتوانیم در چند ماه باقیمانده سال جاری 100 درصد تعهدات پیش بینی شده در سامانه رصد به عنوان یکی از شاخص های مهم ارزیابی اشتغال را محقق کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 4500 اشتغال دستگاه های اجرایی سیرجان در سامانه رصد

ثبت بیش از 4500 اشتغال دستگاه های اجرایی سیرجان در سامانه رصد