مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 17:152021-10-25سياسي

شورای ششم کرمانشاه روی شوراهای قبلی را سفید کرد!


دیگر برایمان تشکیل نشدن جلسات شورای شهر کرمانشاه عجیب نیست، عجیب زمانی است که یازده عضو شورا دور یک میز جمع شده و تصمیم بگیرند بعد از چندین ماه به کارِ مردم و شهر رسیدگی کنند.

- ایسنا/کرمانشاه دیگر برایمان تشکیل نشدن جلسات شورای شهر کرمانشاه عجیب نیست، عجیب زمانی است که یازده عضو شورا دور یک میز جمع شده و تصمیم بگیرند بعد از چندین ماه به کارِ مردم و شهر رسیدگی کنند.

شورای شهر کرمانشاه حالا چندین ماه است دچار چالش های جدی شده، چالش هایی که میراث دوره های قبل بوده، اما در چند ماه اخیر شدت بیشتری پیدا کرده است.

با اتمام شورای پنجم و روی کارآمدن شورای ششم، امیدی هرچند کوچک در دل مردم شهر زنده شد که شاید شورای جدید از راه اشتباهِ گذشتگان خود فاصله گرفته و مسیر تفاهم و همکاری و همراهی را پیش گیرد، اما امیدهای مردم زمانی رنگ باخت که شورای ششم، روی تمام شوراهای قبلی را سفید کرد.

شورای جدید پس از دو ماه و نیم از آغاز کار شوراها، تنها توانسته یک جلسه موفق داشته باشد و در آن جلسه هم پس از چالش های بسیار و دخالت نهادهای نظارتی تنها توانست هیات رییسه خود را انتخاب کند.

چالش جدید شورا حالا بر سر انتخاب شهردار است و حالا دو جلسه در این زمینه برگزار شده، اما هر دو جلسه به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا، رسمیت پیدا نکرده و هربار اعضای غایب به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ششم کرمانشاه روی شوراهای قبلی را سفید کرد!

شورای ششم کرمانشاه روی شوراهای قبلی را سفید کرد!