مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 17:052021-10-25سياسي

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در لرستان برگزار می شود


مسئول سازمان فضای مجازی بسیج لرستان، گفت: مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج 12 تا 14 آبان ماه در لرستان برگزار می شود.

- ایسنا/لرستان مسئول سازمان فضای مجازی بسیج لرستان، گفت: مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج 12 تا 14 آبان ماه در لرستان برگزار می شود.

حسن حجت پور امروز در جمع خبرنگاران، از برگزاری مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خبر داد و اظهار کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال توسط سازمان فضای مجازی بسیج لرستان به منظور گرامی داشت 6300 شهید لرستان، 12 تا 14 آبان ماه در مرکز استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه رویداد در سه بخش پویانمایی، اپلیکیشن و بازی اندروید برگزار می شود، افزود: شرکت برای عموم آزاد است و علاقه مندان در قالب تیم های سه تا پنج نفره می توانند در این رویداد حضور داشته باشند.

حجت پور با بیان این که افتتاحیه رویداد 12 آبان ماه راس ساعت هشت صبح آغاز می شود، عنوان کرد: 11 آبان ماه تیم های شرکت کننده در محل برگزاری رویداد مستقر می شوند و 12 آبان ماه ساعت 10 صبح همزمان با سراسر کشور موضوعات رویداد اعلام و شرکت کنندگان به رقابت می پردازند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج لرستان با بیان اینکه شرکت کنندگان در یک رزمایش 48 ساعته به رقابت می پردازند، تصریح کرد: تیم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در لرستان برگزار می شود

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در لرستان برگزار می شود