مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 17:052021-10-25اقتصادي

پورابراهیمی: چندنرخی بودن ارز موجب فساد است


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نرخ ارز باید بر اساس نرخ رسمی باشد که فارغ از نرخ نیمایی است، گفت: هرجا ارز چندنرخی باشد موجب فساد است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا  پورابراهیمی امشب در نشست تخصصی هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی کرمان با مجمع نمایندگان استان کرمان در سخنانی بیان داشت: با تغییر دولت انتظارات متفاوتی شکل گرفته و باید پیگیری کنیم تا دغدغه ها برطرف شود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: نمایندگان کرمان در بحث هایی که مربوط به مجلس بوده است به دفاع از صادرکنندگان پرداخته اند و استان کرمان یکی از قطب های صادراتی کشور است و در دولت قبل به تفاهماتی هم برای برخی از مسائل رسیدیم و بعضی از مسائل همچنان وجود دارد.

 پورابراهیمی با اشاره به اینکه در دولت نگاه متفاوتی وجود داشت، از مخالفت خود با ارز 4 هزار و 200 تومانی در روز نخست مطرح شدن این موضوع خبر داد و تصریح کرد: در حوزه اقتصاد باید با نگاه علمی و کارشناسی تصمیم بگیریم و مسائل سیاسی و حزبی باید کنار گذاشته شود.

وی ادامه داد: دو ماه از استقرار دولت گذشته است و حدود دو ماه دیگر شاید تیم جدید به طور کامل مستقر شود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نرخ ارز باید بر اساس نرخ رسمی باشد که فارغ از نرخ نیمایی است و هرجا چندنرخی باشد موجب فساد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورابراهیمی: چندنرخی بودن ارز موجب فساد است

پورابراهیمی: چندنرخی بودن ارز موجب فساد است