مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 17:002021-10-25بين الملل

رابرت مالی: برجام در مرحله حساسی قرار دارد


رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران پس از پایان سفر به اروپا و منطقه غرب آسیا به خبرنگاران گفت که برجام در مرحله حساسی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مالی در گفت وگوی تلفنی با خبرنگاران ادعا کرد که شرکای آمریکا نسبت به سرعت و مسیر پیشرفت فعالیت های اتمی ایران نگرانی عمیق و فزاینده ای دارند.

وی بدون اشاره به اینکه ایران تا یک سال پس از خروج آمریکا از برجام به تمامی تعهداتش ذیل این توافق عمل کرد مدعی شد که بی تابی ها نسبت به از سرگیری مذاکرات برجامی در حال افزایش است.

این اظهارات را لارنس نورمن خبرنگار ارشد وال استریت ژورنال که در بروکسل مستقر است در توییترش منتشر کرده است.

مالی به نقل از این خبرنگار آمریکایی، با بیان اینکه پنجره دیپلماسی هرگز بسته نخواهد شد افزود که ایالات متحده همچنان به پیگیری دیپلماسی حتی هنگام پیگیری سایر گام های ضروری، ادامه خواهد داد.

نماینده آمریکا بدون اشاره به اینکه کدام کشور با خروج از برجام و نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل باید گام های عملی بردارد مدعی شد که این مساله به این معنا نیست که پنجره از سرگیری اجرای برجام برهمیشه باز است.

او ادعا کرد که در این نقطه، یافتن توضیح منطقی برای علت طولانی شدن [بازگشت به مذاکرات برجامی]دشوار است مالی عنوان کرد که ایالات مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابرت مالی: برجام در مرحله حساسی قرار دارد

رابرت مالی: برجام در مرحله حساسی قرار دارد