مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 17:002021-10-25اقتصادي

87 سالن ورزشی اردبیل نیازمند تعمیر هستند


مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: 87 سالن ورزشی در استان اردبیل آسیب دیده و نیاز به تعمیر دارند که در حال جذب بودجه برای این کار هستیم.

- سجاد انوشیروانی 3 آبان در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: 150 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه های نیمه تمام ورزش استان نیارمندیم و تلاش می کنیم با جذب اعتبارات پروژه های نیمه تمام ورزش استان را به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه هم افزایی خوبی با نمایندگان استان برای جذب اعتبارات در حوزه ورزش استان داریم، تصریح کرد: اردبیل جزو محروم ترین استان ها در بخش سرانه ورزش اماکن روبسته است.

انوشیروانی با بیان اینکه جهت به حداقل رساندن مشکلات زیرساختی ورزش استان تلاش می کنیم، ادامه داد: زمین چمن استادیوم گرمی را افتتاح کردیم و در حال حاضر همه شهرستان های استان دارای زمین چمن فوتبال می باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از پیشرفت 60 درصدی پروژه خانه وزنه برداری پارس آباد خبر داد و بیان کرد: پروژه خانه وزنه برداری اردبیل بیش از 90 درصد پیشرفت دارد.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه در 18 ماه اخیر، در هر شهرستان استان بین 3 تا 6 پروژه فعال وجود دارد، گفت: سرانه فضاهای سرپوشیده ورزشی مرکز استان 7 سانتی متر برای هر نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

87 سالن ورزشی اردبیل نیازمند تعمیر هستند

87 سالن ورزشی اردبیل نیازمند تعمیر هستند