مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 16:402021-10-25بين الملل

اسامی 4 نامزد تصدی سمت نخست وزیری عراق روی میز صدری ها


یک منبع سیاسی آگاه روز دوشنبه فاش کرد که ائتلاف مخالف نتایج انتخابات عراق، اسامی چهار نامزد تصدی سمت نخست وزیری را در اختیار دیگر ائتلاف ها از جمله ائتلاف صدر قرار داده است.

- یک منبع سیاسی آگاه روز دوشنبه فاش کرد که ائتلاف مخالف نتایج انتخابات عراق، اسامی چهار نامزد تصدی سمت نخست وزیری را در اختیار دیگر ائتلاف ها از جمله ائتلاف صدر قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منبع سیاسی آگاه دیشب ضمن شرکت در نشست ائتلاف های معترض به نتایج انتخابات عراق در منزل نوری مالکی رهبر ائتلاف دولت قانون عراق به خبرگزاری شفق نیوز گفت که طبق اطلاعات کنونی، برای ائتلاف صدر دشوار است که بدون حمایت و پشتیبانی احزاب سیاسی شرکت کننده در دولت بعدی، نامزد نخست وزیری را مشخص کند .

وی افزود: بنابراین، ائتلاف های مخالف درصدد جستجوی نامزد مورد توافق همه احزاب هستند و این موضوع در جلسه دیشب ائتلاف های معترض به نتایج انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

منبع مطلع سیاسی عراق اظهار کرد که در این جلسه نام برخی از نامزدها از جمله قاسم الاعرجی، محمد شیاع سودانی، عبدالحسین عبطان و طارق نجم مطرح شد، مشروط بر اینکه این اسامی به مقتدی صدر هم ارائه شود تا اظهارات خود را بیان کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی 4 نامزد تصدی سمت نخست وزیری عراق روی میز صدری ها

اسامی 4 نامزد تصدی سمت نخست وزیری عراق روی میز صدری ها