مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 16:302021-10-25اقتصادي

ظرفیت تامین مالی طرح طراوت بانک صادرات در صنعت به 100 هزار میلیارد تومان می رسد


تامین مالی بخش های مختلف صنعت با استفاده از ظرفیت طرح طراوت و اعتبارات اسنادی ریالی این بانک تا پایان سال جاری به 100 هزار میلیارد تومان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا استفاده از قابلیت طرح طراوت و اعتبارات اسنادی ریالی داخلی در شرایط تنگناهای بین المللی، حمایت از بخش های مختلف اقتصادی و تولیدی کشور را با داخلی سازی اعتبارات اسنادی آغاز کرد.

سال 99 بیش از 45 هزار میلیارد تومان از این طریق تامین مالی انجام شد و از ابتدای سال 1400 نیز تاکنون بالغ بر 35 هزار میلیارد تومان از این مکانیسم برای بنگاه های اقتصادی کشور تامین مالی صورت گرفته و در تلاش هستیم تا در صورت وجود پروژه های جدید این رقم را تا پایان سال جاری به 100 هزار میلیارد تومان برسانیم.

وی در این همایش که با حضور سعید محمد، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی و سایر مقامات و مسولان و حضور بیش از 120 شرکت فعال در حوزه نفت،گاز و پتروشیمی و همچنین انرژی های تجدیدپذیر و همچنین مدیران و اعضای انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت برگزار شد، اظهار کرد: در بررسی برای تامین مالی پروژه های اقتصادی چندین نکته مورد توجه قرار می گیرد که وجود بازار فروش برای کالا و خدمات تولیدشده، وجود فناوری و تکنولوژی در صنعت، مدیریت و امکان تامین مالی مهمترین این موارد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تامین مالی طرح طراوت بانک صادرات در صنعت به 100 هزار میلیارد تومان می رسد

ظرفیت تامین مالی طرح طراوت بانک صادرات در صنعت به 100 هزار میلیارد تومان می رسد