مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 16:102021-10-25سياسي

ساختار آموزش و پرورش باید اصلاح شود


نسبت صف و ستاد در وزارت آموزش و پرورش باید اصلاح شود و ادارات و نواحی این وزارتخانه با توجه به توسعه اتوماسیون در کشور باید کاهش یابند.

- به نقل از صدا و سیما، میثم لطیفی در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه استعدادیابی مدیران کارآمد (امصاک) به خبرنگاران گفت: آموزش و پرورش مهمترین و سرمایه ای ترین ساختار کشور است، اما باید در این سرمایه گذاری برخی موضوعات رعایت شود.

معاون رییس جمهور با اشاره به برگزاری چند جلسه با سرپرست این وزارتخانه در یک و نیم ماه گذشته در خصوص اصلاح ساختار این وزارتخانه افزود: مهمترین دغدغه ما در خصوص این وزارتخانه کاهش شاخص نسبت معلم به دانش آموز است تا هر معلم با تعداد کمتری دانش آموز مواجه بوده و فرصت بیشتری برای رسیدن به امور تربیتی داشته باشد.

وی گفت: معلمان حق ویژه ای به گردن ما دارند و باید در تعامل سازنده با این وزارتخانه به سمتی حرکت کنیم که معلم فراغت بیشتری داشته باشد.

لطیفی افزود: ادارات و نواحی وزارت آموزش و پرورش باید با توجه به توسعه اتوماسیون در کشور کاهش یابند و نسبت کارکنان صف و ستاد این وزارتخانه به نفع معلمان تعدیل شود.

لطیفی از وجود 400 هزار مدیر دولتی در کشور خبر داد و گفت: این تعداد از مدیران عالی و مقامات تا مدیران حرفه ای عالی، میانی و پایه را در بر می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار آموزش و پرورش باید اصلاح شود

ساختار آموزش و پرورش باید اصلاح شود