مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 15:352021-10-25اقتصادي

نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی کیش با حضور سعید محمد گشایش یافت


نخستین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر عصر امروز سوم آبان با حضور سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، نخستین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر عصر امروز با حضور مسؤولان ارشد دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مدیران عامل مناطق آزاد کشور در مرکز همایش های بین المللی کیش افتتاح شد.

بر اساس این گزارش در بازه زمانی سوم تا پنجم آبان، 133 شرکت داخلی فعال در بخش دولتی و خصوصی، عناصر فعال در اکوسیستم، نفت، گاز و پتروشیمی کشور در نخستین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر در مناطق آزاد حضور دارند و سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با مشارکت گسترده و هدفمند در کنار سایر بخش های حوزه تامین مالی و بازار سرمایه شامل حوزه بورس، بانک و بیمه نیز در این رویداد شرکت کردند.

ارائه فرصت های سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ایران، تحلیل و فرصت یابی زنجیره های ارزش در صنایع پایین دست نفت، گاز و پتروشیمی، امنیت سرمایه گذاری در مناطق آزاد، روش های تجدید زنجیره ای تامین مالی اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی کیش با حضور سعید محمد گشایش یافت

نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی کیش با حضور سعید محمد گشایش یافت