مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 15:302021-10-25سياسي

9 هزار و 500 خیر به جمع حامیان ایتام ایلام اضافه شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: امسال در طرح ایران مهربان بیش از 9 هزار و 500 حامی به جمع حامیان این استان اضافه شدند.

- رضا طاهری شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تاکنون 29 هزار نیکوکار این استان و خارج از استان حمایت از کودکان یتیم و نیازمند استان را عهده دار شده اند.

وی افزود: این تعداد حامی هم اکنون سرپرستی بیش از 4 هزار کودک یتیم و نیازمند را در این استان عهده دار شده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان ایلام با عنوان اینکه امسال طرح ایران مهربان با هدف سرپرستی از ایتام و نیازمندان امسال با مشارکت حوزه بسیج سپاه استان به بهترین شکل ممکن اجراء شد گفت: با اجرای این طرح بیش از 9 هزار و 500 حامی به جمع حامیان این استان اضافه شدند.

طاهری با بیان اینکه امسال تاکنون 13 میلیارد و 800 میلیون تومان از طرف حامیان نیکوکار به حساب ایتام و کودکان نیازمند استان واریز شده است تصریح کرد: این کمک ها در بهبود وضعیت معیشتی خانواده های نیازمند استان و تأمین لوازم مورد نیاز آنها تأثیر قابل توجهی داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان ایلام در پایان با بیان اینکه طرح ایران مهربان هنوز در نیمه راه خود قرار دارد گفت: برای جذب حامیان بیشتر و سرپرستی از ایتام و کودکان نیازمند استان هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 هزار و 500 خیر به جمع حامیان ایتام ایلام اضافه شد

9 هزار و 500 خیر به جمع حامیان ایتام ایلام اضافه شد