مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 15:052021-10-25سياسي

جلب مشارکت مردم و عمل به توصیه های رهبری، دو عامل مهم موفقیت دولت


استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که جلب مشارکت مردم و عمل به توصیه های رهبری، دو عامل مهم موفقیت دولت است، گفت: تبریز و آذربایجان در منطقه شمال غرب کشور همواره نقش و جایگاه پیشرانی و پیش برندگی داشته و برای احیای این جایگاه باید اسناد توسعه و آمایش .

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که جلب مشارکت مردم و عمل به توصیه های رهبری، دو عامل مهم موفقیت دولت است، گفت: تبریز و آذربایجان در منطقه شمال غرب کشور همواره نقش و جایگاه پیشرانی و پیش برندگی داشته و برای احیای این جایگاه باید اسناد توسعه و آمایش استان مطابق با مبانی انقلاب اسلامی تدوین شود.

عابدین خرّم در جمع اعضای ستادهای انتخاباتی و مردمی آیت الله رییسی در آذربایجان شرقی، با قدردانی از زحمات و تلاش های آن ها در دوران انتخابات ریاست جمهوری، گفت: اعضای این ستادها از سرمایه های کم نظیر برای پیشبرد اهداف نظام هستند که نباید از ظرفیت آنها غفلت شود.

وی با بیان این که مسئولان نظام باید نماد ارزش ها و گفتمان انقلاب باشند، افزود: امام راحل و رهبر انقلاب، معماران این گفتمان بودند و انسان های تربیت یافته در پرتو این گفتمان، خطرها را از سر این کشور دفع کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلب مشارکت مردم و عمل به توصیه های رهبری، دو عامل مهم موفقیت دولت

جلب مشارکت مردم و عمل به توصیه های رهبری، دو عامل مهم موفقیت دولت