مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 15:002021-10-25سياسي

درخواست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری از رییس جمهور


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری طی بیانیه ای خواستار انتصاب استاندار بومی، توانمند، فسادستیز، انقلابی برای این استان شدند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری طی بیانیه ای خواستار انتصاب استاندار بومی، توانمند، فسادستیز، انقلابی برای این استان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه ای از رییس جمهور درخواست کردند تا برای انتصاب استاندار این استان از نیروی بومی با ویژگی هایی از جمله ولایت مداری، فسادستیزی، انقلابی، توانمند در حوزه مدیریت استفاده کند.

متن این بیانیه بدین شرح است تجلی الفت و وحدت ملی، در روزهای انقلاب در سال های دفاع مقدس و در صحنه های پس از پیروزی تا به امروز نشان از خط وفاق و همبستگی در گرو امر ولایت بود که دل ها را به هم پیوند می داد و گام ها را در یک مسیر قرار می داد، رجاء واثق داریم که این رمز و راز شکوه، اقتدار و پیروزی را به عنوان اکسیر اعظم باید حفظ کرد و در تقویت آن کوشید.

اینک که پس از تلاش ها، مجاهدت ها و مضاعدت های ملت قهرمان ایران آیت الله سید ابراهیم رییسی فرزند مکتبی و انقلابی عهده دار مسئولیت خطیر شده است، بارقه های امید در چشم و دل ملت بزرگ ایران و استان شهید پرور چهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری از رییس جمهور

درخواست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری از رییس جمهور