مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 14:502021-10-25اقتصادي

اجرای بیش از 300 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در لرستان


مدیرعامل شرکت گاز لرستان از اجرای بیش از 300 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع گازرسانی در سطح استان لرستان طی شش ماهه اول سال 1400 خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان از اجرای بیش از 300 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع گازرسانی در سطح استان لرستان طی شش ماهه اول سال 1400 خبر داد.

کرم گودرزی، اظهار کرد: طی شش ماهه نخست سالجاری، بیش از 260 کیلومتر شبکه توزیع گاز و 46 کیلومتر خط تغذیه گاز در مناطق شهری و روستایی استان اجرا شده است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی لرستان از حیث کوهستانی بودن و صعب العبوری و شرایط سخت عملیات اجرایی پروژه های گازرسانی، افزود: شرایط ویژه جغرافیایی استان و اجرای ایمن و استاندارد پروژه ها، عملیات اجرایی را بصورت خاص می طلبد که شرکت گاز استان از تمامی تجارب، امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی استفاده کرده تا خدمات این شرکت در جهت رفاه عمومی مردم به همه مناطق استان گسترش یابد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان یادآور شد: شرکت گاز همراه با توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی مطلوب و رضایتمندی مشترکین را به طور مستمر و همراه با پاسخگویی در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 300 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در لرستان

اجرای بیش از 300 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در لرستان