مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 14:502021-10-25سياسي

سند تحول حوزه هنری کردستان تدوین می شود


دبیر کارگروه تحول معاون راهبری استان های حوزه هنری از تدوین سند تحول حوزه هنری کردستان در راستای بهره برداری هر چه بهتر از ظرفیت های این استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان دبیر کارگروه تحول معاون راهبری استان های حوزه هنری از تدوین سند تحول حوزه هنری کردستان در راستای بهره برداری هر چه بهتر از ظرفیت های این استان خبر داد.

سعید لشکری امروز (3آبان) در جریان برگزاری نشست های بررسی نقشه تحول حوزه هنری کردستان اظهار کرد: یکی از راهبردهای اصلی حوزه هنری در مدیریت جدید، تدوین نقشه تحول با برش استانی است.

وی ادامه داد: در راستای نیل به این هدف، تاکنون نقشه تحول در 10 استان کشور تدوین و نهایی شده است و کار برای تدوین نقشه تحول در سایر استان های کشور نیز به عنوان یکی از اولویت های حوزه هنری در حال پیگیری است.

دبیر کارگروه تحول معاون راهبری استان های حوزه هنری گفت: هدف اصلی از تدوین این نقشه تحول، برنامه ریزی و تدوین چشم انداز فعالیت ها و برنامه های حوزه هنری استانی است و در همین راستا تلاش می شود که متناسب با ظرفیت هر استان، یک مسیر مشخص برای توسعه و تقویت فعالیت های استانی طراحی شود.

وی با اشاره به دستاوردهای این مهم، عنوان کرد: وجود این نقشه یا سند تحول در هر استان باعث می شود تا محوریت فعالیت ها و برنامه های استانی حوزه هنری مشخص شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول حوزه هنری کردستان تدوین می شود

سند تحول حوزه هنری کردستان تدوین می شود