مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 14:452021-10-25سياسي

«نگارستان پردیس» در دانشگاه فردوسی مشهد راه اندازی می شود


مدیر فرهنگی و فعالیت های داوطلبانه دانشگاه فردوسی گفت: نگارستان پردیس با هدف بسترسازی فعالیت های داوطلبانه مرتبط با انجمن ها، کانون ها، تشکل های دانشجویی و نیز غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان مقیم در سراهای دانشجویی صورت می گیرد.

- نگارستان پردیس در دانشگاه فردوسی مشهد راه اندازی می شود ایسنا/خراسان رضوی مدیر فرهنگی و فعالیت های داوطلبانه دانشگاه فردوسی گفت: نگارستان پردیس با هدف بسترسازی فعالیت های داوطلبانه مرتبط با انجمن ها، کانون ها، تشکل های دانشجویی و نیز غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان مقیم در سراهای دانشجویی صورت می گیرد.

مهدی کرمانی در گفت وگو با ایسنا در حاشیه برگزاری آیین ورودی نودانشجویان دانشگاه فردوسی 1400 اظهار کرد: در آیین افتتاح و گشایش عرصه های تازه تاسیس فرهنگی اجتماعی دانشگاه که شامل آمفی تئاتر وحدت و نگارستان پردیس می شود، یک مکان روباز در فضای سبز و سایه گستر دانشگاه است که می توان در آن برنامه هایی را برحسب شرایط برگزار کرد.

وی افزود: همچنین نگارستان پردیس یک مجتمع فرهنگی نمایشگاهی در زمینی به مساحت 3000 متر مربع و متشکل از یک فضای نمایشگاهی سرپوشیده دائمی برای مجموعه های دانشجویی دانشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نگارستان پردیس» در دانشگاه فردوسی مشهد راه اندازی می شود

«نگارستان پردیس» در دانشگاه فردوسی مشهد راه اندازی می شود