مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 14:402021-10-25پزشكي

هشدار دولت انگلیس: اعضای کادر درمان واکسن نزنند، اخراج می شوند


وزیر بهداشت انگلیس از طرح جدید دولت این کشور مبنی اجباری شدن واکسیناسیون کرونا برای کارکنان بخش بهداشت و درمان این کشور خبر داد و تصریح کرد افرادی که واکسن نزنند، - وزیر بهداشت انگلیس از طرح جدید دولت این کشور مبنی اجباری شدن واکسیناسیون کرونا برای کارکنان بخش بهداشت و درمان این کشور خبر داد و تصریح کرد افرادی که واکسن نزنند، اخراج خواهند شد.

وزیر بهداشت انگلیس از طرح جدید دولت این کشور مبنی اجباری شدن واکسیناسیون کرونا برای کارکنان بخش بهداشت و درمان این کشور خبر داد و تصریح کرد افرادی که واکسن نزنند، اخراج خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حدود 100 هزار نفر از کارکنان کادر درمانی انگلیس معادل 7 درصد هنوز واکسن ضد کرونا نزده اند.

ساجد جاوید وزیر بهداشت انگلیس امروز (دوشنبه ) به شبکه رادیویی بی بی سی 4 گفت که این افراد جان سایر بیماران را در معرض خطر قرار داده و دولت نسبت به این مساله بسیاری جدی است.

پیشتر کی یر استار رهبر حزب اصلی مخالف دولت انگلیس گفته بود که باید کادر درمان را به دریافت واکسن ضد کرونا تشویق کرد اما این مساله نباید به اجبار صورت گیرد.

وی افزود که سیاست اجباری کردن واکسیناسیون منجر به اخراج هزاران تن از کارکنان بخش درمان در آستانه زمستان خیلی، خیلی سخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دولت انگلیس: اعضای کادر درمان واکسن نزنند، اخراج می شوند

هشدار دولت انگلیس: اعضای کادر درمان واکسن نزنند، اخراج می شوند