مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 14:352021-10-25سياسي

برترین های کنکور تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر تجلیل شدند


کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از برترین های کنکور سراسری سال 1400 که با حمایت این نهاد موفق به ورود به دانشگاه شده اند، قدردانی کرد.

- بوشهر- کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از برترین های کنکور سراسری سال 1400 که با حمایت این نهاد موفق به ورود به دانشگاه شده اند، قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با سراسر کشور تعدادی از برترین های کنکور سال 1400 که با حمایت های این نهاد موفق به ورود به دانشگاه ها شدند تجلیل و قدر دانی شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر بعد از ظهر دوشنبه در جمع این پذیرفته شدگان کنکور گفت: ما همواره به وجود شما عزیزان افتخار می کنیم و در همه حال خود را خادم شما می دانیم.

محمد رضا میری افزود: شما عزیزانی هستید که با تلاش و کوشش رتبه های خوبی را در کنکور سراسری کسب کرده اید و پیشرفت و آبادانی جامعه و کشور به دست شما جوانان است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: کمیته امداد برای دانش آموزانی که در آستانه کنکور هستند، با برخی از مؤسسات آموزشی قرارداد منعقد کرده است و بر اساس این قرارداد، دانش آموزان از دوره های آموزشی بهره مند خواهند شد.

وی همچنین به امضای تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و صندوق رفاه دانشجویان اشاره کرد و افزود: بر اساس این تفاهم نامه، کمیته امدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های کنکور تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر تجلیل شدند

برترین های کنکور تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر تجلیل شدند