مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 14:302021-10-25سياسي

نیروهای حفاظت در فصل شخم زدن برای جلوگیری از تخریب اراضی تلاش بیشتری داشته باشند


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: برای جلوگیری از تخریب، باید نیروهای حفاظت و حقوقی شتاب بیشتری داشته و فعالیت های خود را بیشتری کند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: برای جلوگیری از تخریب، باید نیروهای حفاظت و حقوقی شتاب بیشتری داشته و فعالیت های خود را بیشتری کند.

شیرزاد نجفی، در جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد هفت ماهه ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های بروجرد و دورود، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت بسیار اهمیت دارد و مامور منابع طبیعی به محض اطلاع از تخلف در عرصه های ملی، بایستی سریعا رفع تجاوز کند و اگر اعیانی در عرصه توسط متجاوز تخریب شده بود آن را به نفع دولت ضبط کند.

وی هدف از برگزاری این جلسات را، پیگیری عملکرد هفت ماهه ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ها برشمرد و بیان کرد: این جلسات تا هفته منابع طبیعی ادامه خواهد داشت که در آن هفته، شهرستان های نمونه بر اساس ارزیابی ها معرفی خواهند شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان حفاظت از منابع طبیعی را اصلی ترین وظیفه سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری دانست و گفت: هم اکنون فصل شخم زدن است؛ لذا به منظور جلوگیری از تخریب، باید نیروهای حفاظت و حقوقی شتاب بیشتری داشته و فعالیت های خود را بیشتر کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای حفاظت در فصل شخم زدن برای جلوگیری از تخریب اراضی تلاش بیشتری داشته باشند

نیروهای حفاظت در فصل شخم زدن برای جلوگیری از تخریب اراضی تلاش بیشتری داشته باشند