مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 14:102021-10-25ورزشي

12 پروژه ورزشی اردبیل نیازمند نگاه ملی است


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در سطح استان اردبیل طبق اولویت در دستور کار بوده و به سرانجام رساندن این پروژه ها نیازمند نگاه و توجه ویژه استانی و ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سجاد انوشیروانی بعدازظهر امروز در نشست خبری که در ورزشگاه رضازاده برگزار شد، اظهار کرد: طبق بیانات رییس جمهور، تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه ورزش استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته که به سرانجام رساندن این پروژه ها نیازمند نگاه و توجه ویژه استانی و ملی است.

وی افزود: توزیع عادلانه اعتبارات در بین شهرستان ها یک اصل مهم در ورزش و جوانان استان اردبیل است و هزینه های جاری این اداره طی سال های اخیر 122 میلیارد و 771 میلیون ریال بود که با کسری بودجه 65 میلیارد ریالی روبرو بودیم اما خوشبختانه سال گذشته و امسال بدون کسری بوده است.

تخصیص 500 میلیارد ریال اعتبار برای ورزش اردبیل مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: در سفر پربرکت رییس جمهور به استان اردبیل، درخواست اختصاص800 میلیارد ریال داشتیم که 500 میلیارد ریال تخصیص یافت و این مبلغ طی 18 ماه آینده تخصیص خواهد یافت.

انوشیروانی ادامه داد: سرانه فضار ورزشی در کشور 50 سانتی متر مربع و در استان اردبیل 46 سانتی متر مربع است اما در حوزه فضای ورزشی سرپوشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 پروژه ورزشی اردبیل نیازمند نگاه ملی است

12 پروژه ورزشی اردبیل نیازمند نگاه ملی است