مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 14:102021-10-25سياسي

105 پیوند آسمانی در اتاق عقد حرم حضرت معصومه(س)


مدیر روابط عمومی حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: از سالروز به امامت رسیدن امام زمان(عج) تا میلاد پیامبر اکرم(ص) اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت میزبان 105 زوج جوان بود.

- حجت الاسلام محسن آمره در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حرم قم اظهار کرد: اتاق عقد حرم مطهر از 9 ربیع الاول سالروز امامت امام زمان(عج) تا 17 ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر(ص) و امام صادق علیه السلام میزبان 105 زوج جوان برای انجام عقد ازدواج بوده است.

وی اضافه کرد: در روز به ایمیل amfmwed@Gmail.

com ارسال کنند و سپس منتظر تماس کارشناسان ما جهت هماهنگی های بعدی باشند.

وی مطرح کرد: مجاوران و ساکنین شهر مقدس قم نیز می تواند علاوه بر روش بالا ، پس از تایید محضردار فرم را به صورت حضوری به کارشناسان ما تحویل داده و زمان عقد را هماهنگ کنند.

آمره افزود: ظرفیت همراهان عروس و داماد برای حضور در اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت حداکثر 10 نفر می باشد و از ورود افراد بیشتر جلوگیری به عمل می آید و همچنین استفاده از ماسک و دستکش و رعایت فاصله گزاری اجتماعی الزامی است.

وی ادامه داد:  ورود افراد دارای علائم سرما خوردگی به اتاق عقد حرم مطهر و پذیرایی هر گونه خوراکی اعم از شیرینی و شکلات حتی به صورت محدود ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

105 پیوند آسمانی در اتاق عقد حرم حضرت معصومه(س)

105 پیوند آسمانی در اتاق عقد حرم حضرت معصومه(س)