مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 14:002021-10-25بين الملل

بازگشت مدیر مالی هواوی به کار پس از آزادی


منگ وانژو، مدیر مالی هواوی که به مدت سه سال در کانادا برای جلوگیری از استرداد به آمریکا مبارزه کرد، روز دوشنبه به محل کار خود در دفتر مرکزی این غول فناوری چینی در شنزن بازگشت.

- منگ وانژو، مدیر مالی هواوی که به مدت سه سال در کانادا برای جلوگیری از استرداد به آمریکا مبارزه کرد، روز دوشنبه به محل کار خود در دفتر مرکزی این غول فناوری چینی در شنزن بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خانم منگ که دختر رِن ژنگفی، موسس هواوی است، مدت سه هفته قرنطینه ای که پس از بازگشت به شهر شنزن باید سپری می کرد را به پایان رساند.

وی در زمان ورود به فرودگاه با استقبال گرم مردمی روبرو شده بود که شعارهای میهن پرستانه سرمی دادند.

مدیرمالی هواوی در صحبت هایی که در یک مراسم داخلی در هواوی داشت و به صورت آنلاین پخش شد، گفت: طی سه سال گذشته اگرچه با مشکلاتی روبرو بودیم اما بر موانع چیره شدیم و تیم ما با شجاعت بیشتر و بیشتری مبارزه کرد.

درخواست آمریکا برای استرداد وی به منشا اصلی اختلاف بین پکن و واشنگتن تبدیل شده بود و مقامات چینی اظهار کردند این پرونده حل و فصل شد تا به پایان یافتن بن بست دیپلماتیک کمک کند.

در پی صدور حکم دادگاهی در نیویورک برای دستگیری وی به اتهام پنهان کردن تلاشهای شرکتهای مرتبط با هواوی برای فروش تجهیزات به ایران و نقض تحریمهای آمریکا، خانم منگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت مدیر مالی هواوی به کار پس از آزادی

بازگشت مدیر مالی هواوی به کار پس از آزادی