مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 13:552021-10-25پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی شاهرود؛ حائز رتبه برتر برنامه ثبت ملی تروما


دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با ثبت بیش از سه هزار و 800 مورد تروما با اهداف پژوهشی موفق به اخذ رتبه برتر برنامه ثبت ملی ترومای ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود، تاکنون بیش از سه هزار و 800 مورد تروما با اهداف پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود توسط سلمان دلیری کارشناس مسؤول برنامه، مرضیه حاجی پور و ملیحه امیری به ثبت رسیده است که در پایش عملکرد ثبت کنندگان کشور نیز موفق به کسب رتبه برتر شده اند.

کاظم زنده دل، مسؤول برنامه ملی ثبت بیماری و پیامدهای وزارت بهداشت در جلسه شورای راهبردی برنامه ثبت ملی ترومای ایران از تلاش های معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به عنوان همکار برتر در این طرح ملی تقدیر به عمل آورد.

برنامه ثبت بیماری ها از راهبردهای مهم معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در توسعه پژوهش های کاربردی است که این برنامه در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از ابتدای سال 1398 در واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان امام حسین (ع) با پشتیبانی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه آغاز به فعالیت کرد که بین 24 مرکز همکار در برنامه ثبت ملی ترومای ایران، دانشگاه علوم پزشکی شاهرود موفق به اخذ رتبه برتر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی شاهرود؛ حائز رتبه برتر برنامه ثبت ملی تروما

دانشگاه علوم پزشکی شاهرود؛ حائز رتبه برتر برنامه ثبت ملی تروما