مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 13:402021-10-25اقتصادي

زالی: ممنوعیت تردد شبانه تأثیری در کنترل کرونا ندارد


فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران در خصوص ممنوعیت تردد شبانه گفت: ممنوعیت تردد شبانه به عنوان طرحی موقتی برای مواقع خاص قابل استفاده است لذا به عنوان کاری مستمر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران امروز در جلسه ستاد کرونای استان در خصوص منع تردد شبانه اظهار کرد: از نظر علمی ممنوعیت تردد شبانه تأثیر زیادی در کنترل بیماری ندارد.

وی با اشاره به اینکه  الگوی زندگی شبانه و روزانه با هم متفاوت است، گفت: عمده تجمعات پر خطر ما در طول روز اتفاق می افتد، مثل مترو، مجتمع های تجاری و بازار در صورتی که در طول شب، این مراکز تجمع وجود ندارند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران افزود: وقتی وضعیت تهران را  در ساعت 18 فصل تابستان با ساعت 18 الان مقایسه می کنیم، مشاهده می شود که میزان تردد و ترافیک به ساعت های ابتدای غروب شیفت پیدا کرده است، بنابراین نیمه های شب معمولا خلوت تر می شود.

زالی با اشاره به اینکه از ممنوعیت تردد شبانه به عنوان بسته ای موقتی برای پیشگیری می توان استفاده کرد، خاطر نشان کرد: اگر در مواقعی که آمار بیماری بالا رفت می توانیم از این روش به عنوان بسته ای کمکی استفاده کنیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالی: ممنوعیت تردد شبانه تأثیری در کنترل کرونا ندارد

زالی: ممنوعیت تردد شبانه تأثیری در کنترل کرونا ندارد