مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 13:352021-10-25سياسي

آخرین دستورالعمل های صادره از سوی دولت گرجستان درخصوص تردد اتباع ایرانی به این کشور


اتباع همه کشور ها از جمله اتباع جمهوری اسلامی ایران با گواهینامه واکسیناسیون دارای QR کد می توانند به طور آزاد وارد گرجستان شوند.

- اتباع همه کشور ها از جمله اتباع جمهوری اسلامی ایران با گواهینامه واکسیناسیون دارای QR کد می توانند به طور آزاد وارد گرجستان شوند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس پیرو سئوالات متعدد ایرانیان سرمایه گذار و فعالان اقتصادی و فرهنگی و گردشگری، آخرین دستورالعمل های صادره را در پرتو آخرین رویه نامه و شرایط حادث از پاندمی کرونا جهت رعایت، به شرح زیر اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این اطلاعیه که توسط سفارت ایران در تفلیس منتشر شده آمده است:مفاد یادداشت شماره 01/27688 مورخ 1400/7/15 وزارت امورخارجه گرجستان به سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس:بازگشت به یادداشت شماره 922983 مورخ 1400/7/15 احتراما اشعار می دارد که نمونه ارسالی گواهینامه واکسیناسیون کووید 19 وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران دارای QR کد مورد تایید نهادهای ذیربط گرجستان قرار گرفت و همه اتباع ایرانی با داشتن گواهینامه مذکور می توانند به گرجستان سفر نمایند.

بر اساس این گزارش؛ وزارت امور خارجه گرجستان درجواب استفساریه سفارت ایران در تفلیس پیرامون ابهامات و سوالات مطروحه از سوی ایرانیان، دستورالعمل شماره 01/28859 مورخ 1400/7/27 به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین دستورالعمل های صادره از سوی دولت گرجستان درخصوص تردد اتباع ایرانی به این کشور

آخرین دستورالعمل های صادره از سوی دولت گرجستان درخصوص تردد اتباع ایرانی به این کشور