مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 13:302021-10-25بين الملل

سوریه از حمله جدید رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور خبر داد


بعد از اینکه دیده بان حقوق بشر سوریه امروز (دوشنبه) گزارش داد، یک فروند جنگنده رژیم صهیونیستی به نیروهای وابسته به دولت سوریه و هم پیمانان آنها در استان قنیطره حمله کرد.

- بعد از اینکه دیده بان حقوق بشر سوریه امروز (دوشنبه) گزارش داد، یک فروند جنگنده رژیم صهیونیستی به نیروهای وابسته به دولت سوریه و هم پیمانان آنها در استان قنیطره حمله کرد.

رسانه های رسمی سوریه به نقل از منبع وزارت خارجه این کشور گزارش دادند، رژیم صهیونیستی صبح امروز دست به حمله جدید در منطقه جنوبی این کشور زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از یک منبع وزارت خارجه این کشور گزارش داد، این حمله متجاوزانه و ظالمانه بعد از تکمیل آشتی ها در استان درعا و بازگشت امنیت و ثبات به آنجا و بسط سلطه دولت در تلاشی ناامیدکننده از سوی رژیم صهیونیستی برای حمایت از ابزارها و مزدوران تروریست شکست خورده اش انجام گرفت.

این منبع افزود، سوریه حق و قدرت پاسخگوی به این تجاوزات را دارد.

پیشتر روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط به نقل از دیده بان حقوق بشر سوریه گزارش داده بود، یک فروند جنگنده رژیم صهیونیستی با دو راکت نیروهای وابسته به دولت سوریه و هم پیمانان آنها را در اطراف شهر البعث و روستای الکروم در استان قنیطره هدف قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه از حمله جدید رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور خبر داد

سوریه از حمله جدید رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور خبر داد