مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 13:302021-10-25دانش

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد و مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی


تفاهم نامه همکاری های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بین دانشگاه آزاد اسلامی و مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) به امضا رسید.

- تفاهم نامه همکاری های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بین دانشگاه آزاد اسلامی و مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بین دانشگاه آزاد اسلامی و مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) به امضای دکتر محمدمهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی و آیت الله محمود رجبی، رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) رسید.

این تفاهم نامه به منظور تعامل مؤثر و فعال در زمینه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، گسترش همکاری های علمی و بهره گیری بهینه از تجارب، ظرفیت ها و امکانات طرفین در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی و شکل گیری تمدن نوین اسلامی منعقد شده است.

توسعه همکاری های علمی و آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تربیتی دو مجموعه، بهره مندی متقابل از توانایی ها، ظرفیت ها و امکانات یکدیگر و بهره مندی متقابل در ایجاد توسعه ارتباطات و تعمیق مناسبات علمی و فرهنگی بین معاونان، مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) از مهمترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد و مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد و مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی