مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 13:202021-10-25ورزشي

برد امیدها در اولین تجربه رسمی سرمربیگری مهدوی کیا


تیم ملی فوتبال امید ایران در نخستین تجربه رسمی سرمربیگری مهدی مهدوی کیا با چهارگل از سد نپال گذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، تیم ملی امید در نخستین بازی خود در مسابقات مقدماتی زیر 23سال آسیا که مرحله اول از انتخابی المپیک پاریس محسوب می شود، امروز در دوشنبه پایتخت تاجیکستان به مصاف نپال رفت و بعداز توقف در نیمه نخست، در نیمه دوم با برتری و سه امتیاز زمین را ترک کرد.

لموچی مهاجم تیم فوتبال فجرسپاسی که بعد از گذراندن دو اردو در فهرست نفرات منتخب تیم زیر 23 سال ایران قرار گرفته است، در آغاز نیمه دوم بازی مقابل نپال دروازه حریف را باز کرد تا تبدیل به اولین گلزن تیم زیر 23 ساله های ایران در دوره تازه بشود.

لموچی که نامش، فوتبالی ها را یاد صبری لموشی سرمربی معروف تیم های قطری و بازیکن سابق مراکش را به می اندازد، بلافاصله بعد از شروع نیمه دوم دروازه نپال را باز کرد تا امیدها با استرسی کمتر بازی را ادامه بدهند.

مهدی لموچی با نظر مهدی مهدوی کیا از ابتدا در ترکیب تیم ملی امید در مسابقه امروز قرار داشت و امروز توانست با گذشت 46 دقیقه از بازی، دروازه حریف را فرو بریزد.

نخودکار هم که به عنوان یک بازیکن جوان و آینده دار از سایپا به گل گهر پیوسته است، امروز در دیدار تیم های امید ایران و نپال در نیمه دوم به جای علیرضا باوی وارد زمین شد و بلافاصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد امیدها در اولین تجربه رسمی سرمربیگری مهدوی کیا

برد امیدها در اولین تجربه رسمی سرمربیگری مهدوی کیا