مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 13:152021-10-25اقتصادي

77 درصد تهرانی ها دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند/تهران زرد است


استاندار تهران با اشاره به اینکه 77 درصد تهرانی ها دُز اول واکسن کرونا و 44 درصد هم واکسن دُز دوم را دریافت کرده اند، گفت: هدف گذاری اولیه واکسیناسیون در استان تهران 85 درصد است.

- 77 درصد تهرانی ها دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند/وضعیت عمومی استان تهران زرد است استاندار تهران با اشاره به اینکه 77 درصد تهرانی ها دُز اول واکسن کرونا و 44 درصد هم واکسن دُز دوم را دریافت کرده اند، گفت: هدف گذاری اولیه واکسیناسیون در استان تهران 85 درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن منصوری در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: جلسات در سطح شهرستان ها با محوریت مدیریت و مقابله با کروناویروس باید با جدیت، دقت و آینده نگری برگزار شود و فرمانداران باید این موضوع را در دستور کار اصلی خود قرار دهند.

باید به محض افزایش آمارها موضوع به صورت علمی مورد بررسی قرار گیرد و تمامی تدابیر لازم در کوتاه ترین زمان ممکن اتخاذ شود.

باید همه دستگاه ها کمک کنند شیب نزولی شکل گرفته باقی بماند.

در حال حاضر وضعیت عمومی استان تهران در حوزه کروناویروس خوب است اما باید مراقبت ها را در دستور کار قرار دهیم، چرا که اگر غفلتی صورت بگیرد ما را به سمت پیک ششم سوق خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 درصد تهرانی ها دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند/تهران زرد است

77 درصد تهرانی ها دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند/تهران زرد است