مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 13:102021-10-25سياسي

بازدید استاندار فارس از غرفه دستاوردهای بیمارستان نمازی


همزمان با سالروز ولادت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و میلاد امام جعفر صادق(ع)، استاندار فارس از غرفه دستاوردهای بیمارستان نمازی شیراز بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، استاندار فارس در این برنامه، ضمن بازدید از غرفه های مختلف این نمایشگاه از پیگیری و برنامه ریزی برای برطرف شدن مسایل مختلف حوزه درمان به ویژه در مرکز آموزشی درمانی نمازی خبر داد.

محمدهادی ایمانیه با اشاره به پیگیری مسایل مهم بیمارستان نمازی با بهره مندی از مشارکت خیرین حوزه سلامت برای تقویت و نوسازی زیرساخت های بیمارستان، بر حمایت روانی از کارکنان در بحران شیوع ویروس اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، نمایشگاهی از دستاوردهای بیمارستان نمازی با حضور واحدهای مختلف برگزار و عملکرد این بیمارستان به مراجعان و بازدیدکنندگان معرفی شد.

  مهدی خان سالار، ارایه آموزش های مرتبط با احیاء قلبی ریوی به کارکنان و مراجعان از سوی کارکنان واحد آموزش ضمن خدمت بیمارستان را از دیگر برنامه های این نمایشگاه، عنوان کرد.

او با اعلام اینکه بیستم مهر زادروز مرحوم محمد نمازی بزرگترین خیر عرصه سلامت شیراز است، اضافه کرد: هر ساله یاد این نیک اندیش عرصه سلامت در این مرکز درمانی گرامی داشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار فارس از غرفه دستاوردهای بیمارستان نمازی

بازدید استاندار فارس از غرفه دستاوردهای بیمارستان نمازی