مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 13:002021-10-25سياسي

تفرقه افکنی میان امت اسلامی توطئه امروز دشمن است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه دشمن در حال برنامه ریزی برای برهم زدن امنیت منطقه است، گفت: تفرقه افکنی میان امت اسلامی توطئه امروز دشمن است.

- ، حجت الاسلام سعید مهدوی ظهر دوشنبه در جمع مردم شهر تالش ضمن تبریک ایام هفته وحدت با اشاره به اینکه صهیونیسم دشمن مشترک اسلام و مسلمین است، اظهار کرد: دشمنی صهیونیسم با اسلام و مسلمان جهان کار امروز و دیروز نیست و آنها از سالیان قبل با هر توطئه و دسیسه در صدد این بودند ضربه ای به پیکر اسلام ناب محمدی (ص) وارد کنند.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته شاهد بودیم دشمنی صهیونیسم توسط سلمان رشدی و نشر کتاب آیات شیطانی به نمایش گذاشته شد که با مدیریت مدبرانه امام راحل انقلاب خنثی شد، افزود: امروز نیز عروسک های خبیث خیمه شب بازی آمریکایی و انگلیسی گروهک های تکفیری و سلفی داعش که نه از اهل سنت بلکه صهیونیسم در چهره مسلمان هستند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این سردار رشید اسلام به معنای واقعی نمونه کامل آیه شریفه مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَ الَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ بود که با گروه های تکفیری و داعش مبارزه و در کنار مردم سوریه و عراق بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفرقه افکنی میان امت اسلامی توطئه امروز دشمن است

تفرقه افکنی میان امت اسلامی توطئه امروز دشمن است