مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 13:002021-10-25اقتصادي

تغییر نرخ انواع تایر زیر ذره بین سازمان حمایت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجوا، حدود دو ماه پیش بود که درخواست افزایش 15 درصدی قیمت تایر از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به دلیل ساماندهی بازار لاستیک و در جهت شرایط خاص این بازار، - افزایش قیمت انواع تایر که از هفته گذشته کلید خورد گلایه هایی را در بین مردم و مصرف کنندگان به دنبال داشت.

در واکنش به این موضوع، با در اختیار قرار دادن مدارک و مستندات از سوی شرکت های تایرساز، بررسی تغییر نرخ ها از سوی سازمان حمایت آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجوا، حدود دو ماه پیش بود که درخواست افزایش 15 درصدی قیمت تایر از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به دلیل ساماندهی بازار لاستیک و در جهت شرایط خاص این بازار، منتفی شد.

هفته گذشته، اما شرکت های تایرساز خودرو با هماهنگی انجمن صنعت تایر، راسا به تغییر قیمت ها اقدام کردند، به طوری که متوسط قیمت تایر سواری رادیال 20 درصد و همه تایر های بایاس از جمله وانتی ها، باری و اتوبوسی 30 درصد افزایش یافت.

افزایشی که به گفته فعالان بازار، بازار راکد تایر را به کما برده است.

داود سعادتی نژاد رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان تهران در این زمینه گفت: بازار امروز بازاری نیست که این افزایش قیمت ها را تحمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نرخ انواع تایر زیر ذره بین سازمان حمایت

تغییر نرخ انواع تایر زیر ذره بین سازمان حمایت