مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:552021-10-25سياسي

اجلاسیه کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان به صورت زنده پخش می شود


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: اجلاسیه کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان به صورت زنده پخش می شود.

- ، محسن لطیفی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل سپاه استان زنجان گفت: رسانه ها در همه برنامه ها پای کار بوده و اقدامات را به خوبی پوشش می دهند و 19 یادواره شهدا در شهرستان های استان زنجان برگزار شده است.

وی اظهار کرد: 21 عنوان برنامه با 98 ساعت در حوزه سیما تولید و پخش شده و در حوزه خبر هم 100 گزارش تولید و پخش شده که در مجموع 15 هزار دقیقه برنامه در خصوص کنگره 3535 شهید استان در قالب کمیته اطلاع رسانی تولید شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه تیزرهای تبلیغاتی کنگره 3535 شهید استان زنجان در شبکه های سراسری از فردا آغاز و اجلاسیه این کنگره نیز به صورت زنده پخش می شود، گفت: اصحاب رسانه استان زنجان برای برگزاری این برنامه بسیار مهم سنگ تمام بگذارند.

لطیفی با بیان اینکه سپاه انصارالمهدی (عج) استان با دستان خالی این کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان را برگزار می کند و آمار ارائه شده در خصوص کمک مالی به برگزاری این کنگره ملی کذب بوده و بسیاری از این اعتبارات محقق نشد، تاکید کرد: آمار ارائه شده در خصوص کمک مالی به برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان کذب است و سپاه استان با دستان خالی این کنگره را برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان به صورت زنده پخش می شود

اجلاسیه کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان به صورت زنده پخش می شود