مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:552021-10-25سياسي

مدیریت شهری جدید به پاکدستی شهرت دارد


رییس سابق سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به اینکه هر دوره مدیریت در شهرداری به یک ویژگی شناخته می شود، گفت: مدیریت شهری جدید به پاکدستی شهرت دارد.

- رییس سابق سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به اینکه هر دوره مدیریت در شهرداری به یک ویژگی شناخته می شود، گفت: مدیریت شهری جدید به پاکدستی شهرت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود حمزه ای رییس سابق سازمان بازرسی شهرداری تهران امروز دوشنبه در جلسه تودیع و معارفه معاونین شهرداری ضمن عرض خسته نباشید خدمت همکاران و مدیران سابق و خداقوت برای همکاران جدید در شهرداری گفت: مدیریت شهر وظیفه بسیار سنگینی است.

رییس سابق سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به اینکه هر دوره مدیریت در شهرداری به یک ویژگی شناخته می شود، تاکید کرد: مدیریت شهری جدید به پاکدستی شهرت دارد.

در ادامه علی نصیری، سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن قدردانی از زحمات رضا کرمی محمدی، رییس سابق سازمان پیشگیری و مدیریت بحران گفت: از زحمات مجتبی یزدانی جهت ارائه خدمات و راه اندازی مراکز واکسیناسیون در فاز اول پویش جهادی تهران دوباره جان می گیرد قدردانی می کنم.

بر اساس گزارش سایت شهر، سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد: با همکاری امین توکلی زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری جدید به پاکدستی شهرت دارد

مدیریت شهری جدید به پاکدستی شهرت دارد