مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:502021-10-25سياسي

کنگره ملی 3535 شهید زنجان با حضور سردار سلامی برگزار می شود


فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به قرائت پیام مقام معظم رهبری در کنگره ملی شهدای زنجان گفت: کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان با حضور سردار سلامی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، دبیر کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان در جلسه کمیته اطلاع رسانی این کنگره با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار داشت: به لطف خداوند متعال و کمک خانواده های شهدا مردم و همه مسوولان استان اقدامات بسیار ارزشمندی برای برگزاری خوب و با شکوه و در خور شان کنگره انجام شده است.

سردار کرمی با بیان اینکه پنجشنبه 6 آبان مراسم اصلی کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: بیش از یک هزار و 500 یادواره توسط پایگاه ها و 500 یادواره در قالب آبروی محله و همچنین یادواره شهدای شهرستان در همه مناطق استان برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه موشکی در محوطه مصلی شهر زنجان گفت: این نمایشگاه برای بازدید عموم شهروندان آزاد است و مردم می توانند در روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از این نمایشگاه بازدید کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه سخنران ویژه مراسم سردار سلامی یادگار و همسنگر شهدای دفاع مقدس و فرمانده سپاه خواهد بود، گفت: مراسم از ساعت 8 و 30 در مصلی شهر زنجان و با رعایت پروتکل ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی 3535 شهید زنجان با حضور سردار سلامی برگزار می شود

کنگره ملی 3535 شهید زنجان با حضور سردار سلامی برگزار می شود