مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:502021-10-25سياسي

خطر ارتجاع و استحاله انقلاب همچنان وجود دارد


مشهد نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با حربه های مختلف به دنبال تزلزل مبانی فکری انقلابی و ایجاد استحاله در آن است.

- به گزارش، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی پیش از ظهر دوشنبه در آیین افتتاحیه پنجمین اجلاس سراسری شبکه تربیتی صالحین بسیج که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، با بیان این که دشمن جان انقلاب را هدف گرفته است، اظهار کرد: خطر ارتجاع و بازگشت از اصل دین و انقلاب همچنان وجود دارد.

وی با اشاره به این که هدف دشمن، از بین بردن پیوند امت با ولایت است، ادامه داد: امروز با دو خطر ارتجاع و ارتداد فکری و اعتقادی مواجه هستیم که تلاش می کنند با القای شبهه، فضای غلط مجازی، فتنه و تحریم، نیروهای انقلاب را از لحاظ فکری متزلزل کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به ایجاد تردید در مواضع رهبر معظم انقلاب در موضوعات برجام و واکسن اشاره کرد و گفت: در سال 98، مسائل آبان ماه و کج سلیقگی دولت گذشته در موضوع بنزین، رهبری فرمودند مصوبه سران قوا باید اجرا شود ولی بعضی بچه های انقلابی نتوانستند این موضوع را هضم کنند و دشمن با استفاده از این بستر، شبهات زیادی را القا کرد.

وی با بیان این که به دنبال استحاله ایدئولوژیک انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: تلاش می کنند تا دین سکولار را ترویج کرده و به وسیله سکولاریسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر ارتجاع و استحاله انقلاب همچنان وجود دارد

خطر ارتجاع و استحاله انقلاب همچنان وجود دارد