مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:452021-10-25اقتصادي

77 درصد تهرانی ها دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند


استاندار تهران با اشاره به اینکه 77 درصد تهرانی ها دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند، گفت: هدف گذاری اولیه واکسیناسیون در استان تهران 85 درصد است.

- استاندار تهران با اشاره به اینکه 77 درصد تهرانی ها دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند، گفت: هدف گذاری اولیه واکسیناسیون در استان تهران 85 درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن منصوری در حاشیه جلسه ستاد کرونا استان تهران با اشاره به لزوم جدیت در موضوع کرونا، عزم راسخ و عمل بهنگام افزود: جلسات ستاد در سطح شهرستان ها باید به صورت مستمر، توأم با آسیب شناسی و آینده نگری برگزار شود.

استاندار تهران تصریح کرد: وضعیت عمومی استان در مدیریت کرونا خوب و قدری رو به نزول است؛ البته باید هوشیار بود و غفلت نکنیم تا دچار پیک ششم نشویم.

منصوری در مورد وضعیت واکسیناسیون در استان تهران گفت: 77 درصد از جمعیت استان دُز اول واکسن را دریافت کرده اند و میزان ترزیق دُز دوم 44 درصد است که آمار قابل قبولی است و باید ارتقاء داده شود، چراکه هدف گذاری اولیه واکسیناسیون 85 درصدی می باشد؛ در این راستا باید از ظرفیت های مختلف استفاده شود تا به سمت ایمنی کامل برویم.

ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 درصد تهرانی ها دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

77 درصد تهرانی ها دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند