مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:402021-10-25سياسي

برگزاری 146 جلسه دادگاه مطبوعاتی و سیاسی در دو سال اخیر


نماینده رییس قوه قضاییه در تعیین اعضای هیات منصفه مطبوعات سراسر کشور عملکرد هیات منصفه در مدت دوسال اخیر را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: در این دو سال، - 146 جلسه برگزار شد که تقریبا همه افراد در جلسات شرکت می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، قاضی ناصر سراج نماینده رییس قوه قضاییه در تعیین اعضای هیات منصفه مطبوعات سراسر کشور، طی مراسمی از اعضای سابق هیات منصفه دادگاه های مطبوعاتی و سیاسی تهران تقدیر کرد.

در این مراسم قاضی سراج عملکرد هیات منصفه در مدت دوسال اخیر را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: در این دو سال، 146 جلسه برگزار شد که تقریبا همه افراد در جلسات شرکت می کردند.

حتی در دوران کرونا نیز مدیریت خوبی صورت گرفت تا هیات منصفه جلسات خود را برگزار کند.

وی یادآور شد: در این دوره نیز مانند دیگر دوره ها، مسایل سیاسی وجود داشت که طبق اصل یکصد و شصت و هشتم قانون اساسی باید هیات منصفه جلسات را برگزار کند، از سویی دیگر خوشبختانه در سال گذشته برگزاری دادگاه های سیاسی با حضور هیات منصفه بدون مشکل انجام شد که بازخوردهای خوبی داشت و امید است امسال هم به همان ترتیب برگزار شود.

قاضی سراج ضمن تقدیر و تشکر از اعضای سابق هیات منصفه، بیان داشت: از هشت نفری که در این دوره در خدمتشان نیستیم تشکر می کنیم و باید گفت که این افراد به جهت کم کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 146 جلسه دادگاه مطبوعاتی و سیاسی در دو سال اخیر

برگزاری 146 جلسه دادگاه مطبوعاتی و سیاسی در دو سال اخیر