مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:402021-10-25اقتصادي

شروط حذف قرعه کشی خودرو مشخص شدند


رحیمی، عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: علاوه بر افزایش تیراژ تولید، واردات نیز یکی دیگر از شروط حذف قرعه کشی است زیرا با واردات خودرو، - ؛ عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به وعده وزیر صمت مبنی بر تولید یک میلیون و 600 هزار دستگاه خودرو در سال آینده، حذف قرعه کشی را منوط به واردات و افزایش تیراژ تولید خودرو دانست.

بهزاد رحیمی درباره صحبت های وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر حذف قرعه کشی خودرو، گفت: وزیر صمت به اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس قول داد که تولید خودرو در سال آینده به یک میلیون و 600 هزار دستگاه خواهد رسید که در صورت تحقق این مهم بخشی از نیاز بازار پاسخ داده می شود.

تعداد خودروهای تولیدی کمتر از یک میلیون دستگاه در سال است نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر تعداد خودروهای تولیدی کمتر از یک میلیون دستگاه در سال است، بنابراین تقاضا از عرضه پیشی گرفته و قیمت ها افزایشی شده است، در صورت افزایش تولید، تقاضای واقعی پاسخ داده می شود.

واردات نیز یکی دیگر از شروط حذف قرعه کشی است وی ادامه داد: علاوه بر افزایش تیراژ تولید، واردات نیز یکی دیگر از شروط حذف قرعه کشی است زیرا با واردات خودرو، حباب قیمت خودرو از بین رفته و تقاضا در بازار واقعی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط حذف قرعه کشی خودرو مشخص شدند

شروط حذف قرعه کشی خودرو مشخص شدند