مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:352021-10-25سياسي

واکنش قوه قضاییه به صدور حکم 10 ماه زندان و شلاق برای سرقت 3 بسته بادام هندی


برای بررسی حکم صادر شده در پرونده موسوم به سرقت بادام هندی و موضوع عدم تناسب مجازات تعیین شده با جرم رخ داده، هیات ویژه ای در دادگستری استان قم تشکیل شده است.

- برای بررسی حکم صادر شده در پرونده موسوم به سرقت بادام هندی و موضوع عدم تناسب مجازات تعیین شده با جرم رخ داده، هیات ویژه ای در دادگستری استان قم تشکیل شده است.

مرکز رسانه قوه قضاییه طی اطلاعیه ای اعلام کرد: برای بررسی حکم صادر شده در پرونده موسوم به سرقت بادام هندی و موضوع عدم تناسب مجازات تعیین شده با جرم رخ داده، هیات ویژه ای در دادگستری استان قم تشکیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان در این اطلاعیه آمده است: رییس کل دادگستری استان قم به محض اطلاع از صدور حکم 10 ماه حبس تعزیری و چهل ضربه شلاق برای فردی که بادام هندی را از مغازه ای به سرقت برده است، دستور تشکیل هیات ویژه ای را داده تا مسئله را از جنبه های مختلف بررسی نمایند.

این اطلاعیه می افزاید: با توجه به ابعاد مختلف پرونده و اینکه فرد مذکور در سال 98 نیز به جرم سرقت، محکومیت یک سال حبس را داشته که به واسطه بازگرداندن مال سرقتی اجرای حکم او تعلیق گردیده، هیاتی ویژه مامور شده موضوع را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش قوه قضاییه به صدور حکم 10 ماه زندان و شلاق برای سرقت 3 بسته بادام هندی

واکنش قوه قضاییه به صدور حکم 10 ماه زندان و شلاق برای سرقت 3 بسته بادام هندی