مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:352021-10-25سياسي

رییس کل دادگستری گلستان: دادستان ها در میدان باشند و انقلابی عمل کنند


رییس کل دادگستری گلستان در مراسم معارفه دادستان گمیشان از دادستان های سطح استان خواست، در همه ساعت های شبانه روز در دسترس و پاسخگو باشند و برای تأمین امنیت تلاش کنند.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان در مراسم معارفه دادستان گمیشان از دادستان های سطح استان خواست، در همه ساعت های شبانه روز در دسترس و پاسخگو باشند و برای تأمین امنیت تلاش کنند.

حیدر آسیابی در این مراسم که امروز دوشنبه یکم آبان ماه برگزار شد، با بیان اینکه در دادستانی کار تعطیل بردار نیست، اظهار کرد: دادستان نباید پشت میز باشد و با حضور میدانی وضعیت را در محل بررسی کند و همان جا دستور لازم را برای برطرف کردن مشکلات صادر کند.

وی افزود: نتیجه کار در نیروی انتظامی و ضابطین خاص، آنجا به نتیجه می رسد که در دادستانی نسبت به عوامل ناامنی برخورد قاطع شود.

رییس کل دادگستری گلستان تأکید کرد: هرچند مسئولیت امنیت با استاندار و فرماندار است اما تضمین این امنیت با دادستان هاست و به همین علت دادستان باید در میدان باشند و انقلابی عمل کنند.

آسیابی در ادامه سخنان خود به تکالیف دادستان ها به ویژه در حوزه حقوق عمومی هم اشاره کرد و گفت: تکلیف دادستان ها نسبت به حقوق عمومی فقط محدود به موارد تضییع حقوق عمومی نیست بلکه دادستان ها برای حفظ و اجرای این حقوق هم وظیفه دارند و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری گلستان: دادستان ها در میدان باشند و انقلابی عمل کنند

رییس کل دادگستری گلستان: دادستان ها در میدان باشند و انقلابی عمل کنند