مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:252021-10-25سياسي

تشکیل هیأت ویژه برای بررسی ابعاد پرونده موسوم به سرقت بادام هندی


مرکز رسانه قوه قضاییه طی اطلاعیه ای اعلام کرد برای بررسی حکم صادر شده در پرونده موسوم به سرقت بادام هندی هیأت ویژه ای در دادگستری استان قم تشکیل شده است.

- به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: برای بررسی حکم صادر شده در پرونده موسوم به سرقت بادام هندی و موضوع عدم تناسب مجازات تعیین شده با جرم رخ داده، هیأت ویژه ای در دادگستری استان قم تشکیل شده است.

در این اطلاعیه آمده است: رییس کل دادگستری استان قم به محض اطلاع از صدور حکم 10 ماه حبس تعزیری و چهل ضربه شلاق برای فردی که بادام هندی را از مغازه ای به سرقت برده است، دستور تشکیل هیأت ویژه ای را داده تا مسئله را از جنبه های مختلف بررسی نمایند.

این اطلاعیه می افزاید: با توجه به ابعاد مختلف پرونده و اینکه فرد مذکور در سال 98 نیز به جرم سرقت، محکومیت یک سال حبس را داشته که به واسطه بازگرداندن مال سرقتی اجرای حکم او تعلیق گردیده، هیأتی ویژه مأمور شده موضوع را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار دهد.

در ادامه اطلاعیه مرکز رسانه قوه قضاییه آمده است: با توجه به لزوم تناسب بین جرم و مجازات و ابعاد حقوقی این پرونده هیأت مذکور تلاش خواهد کرد تا از تمام ظرفیت های قانونی برای تقلیل مجازات و کمک به محکوم این پرونده استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل هیأت ویژه برای بررسی ابعاد پرونده موسوم به سرقت بادام هندی

تشکیل هیأت ویژه برای بررسی ابعاد پرونده موسوم به سرقت بادام هندی