مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:252021-10-25سياسي

جریمه 110 هزار خودروی سبک به دلیل آلوده کردن هوای تهران


در نیمه نخست امسال 110 هزار خودروی سبک و 19 هزار خودروی سنگین در بحث آلودگی هوا اعمال قانون شده اند.

- ، صبح امروز جلسه ای با حضور نمایندگان فراکسیون محیط زیست و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی و برخی نمایندگان مجمع تهران، به منظور بررسی ابعاد و راهکارهای مقابله با پدیده آلودگی هوای شهر تهران و اتخاذ تدابیر و هماهنگی های لازم، در ستاد راهور تهران بزرگ به میزبانی سردار محمد حسین حمیدی؛ رییس پلیس راهور تهران برگزار شد.

در این جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دغدغه های خود را درباره مسائل و مشکلات شهر تهران درباره آلودگی هوای تهران بیان کردند و نمایندگان ارگان ها، سازمان ها و ادارات مرتبط با بحث آلودگی هوای شهر تهران پاسخ ها و مسئولیت های خود و اقداماتی را که در بحث کاهش آلودگی هوا صورت پذیرفته، به سمع و نظر نمایندگان رساندند.

سردار حمیدی در این جلسه ضمن بیان نگرانی پلیس درباره آلودگی هوا، از نمایندگان شهر تهران و فراکسیون محیط زیست، پیگیری های لازم در مورد سیستمی شدن تمام کنترل ها و انجام و پیاده سازی پیشنهادات پلیس راهور تهران بزرگ درباره کاهش آلودگی هوای شهر تهران را خواستار شد.

وی با اشاره به حضور نمایندگان و فرصت ایجاد شده در این دیدار گفت: حضور نمایندگان مردم تهران و فراکسیون محیط زیست در این جلسه نشان دهنده عزم جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 110 هزار خودروی سبک به دلیل آلوده کردن هوای تهران

جریمه 110 هزار خودروی سبک به دلیل آلوده کردن هوای تهران