مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:252021-10-25بين الملل

آمریکا یک محموله جدید از نفت سرقتی سوریه را به عراق منتقل کرد


به اعلام خبرگزاری رسمی سوریه، نظامیان آمریکایی، طی ساعات گذشته، یک محموله دیگر از نفت سرقتی سوریه را از طریق گذرگاه غیرقانونی «الولید» وارد خاک عراق کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی )، اعلام کردند که یک کاروان از نیروهای اشغالگر آمریکایی متشکل از 33 خودرو از جمله چندین تانکر حامل نفت سرقتی از منطقه الجزیره سوریه طی ساعات گذشته، از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید وارد  خاک عراق شد.

به گفته این منابع، شماری از خودروهای شاسی بلند مجهز به تیربار متعلق به نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) وابسته به آمریکا این کاروان قاچاق نفت از خاک سوریه را همراهی می کردند و طی 24 ساعت گذشته بیش از 100 خودروی متعلق به تروریست های آمریکایی وارد خاک عراق شده است.

منابع محلی در الیعربیه همچنین از ورود یک کاروان از نیروهای اشغالگر آمریکایی شامل 50 خودرو که برخی از آن ها به یخچال مجهز بودند و برخی نیز کامیون های سرپوشیده و تانکر حامل سوخت بودند، به این منطقه و حرکت به سوی شهرک رمیلان در حومه شمال شرق استان الحسکه و از آن جا به سوی تل حمیس و سپس منطقه تل بیدر از طریق جاده اصلی الدرباسیه خبر دادند.

اشغالگران آمریکایی، روز گذشته نیز یک کاروان شامل 79 خودروی نظامی که اغلب آن ها خودروهای زرهی بودند از اراضی سوریه از طریق گذرگاه ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا یک محموله جدید از نفت سرقتی سوریه را به عراق منتقل کرد

آمریکا یک محموله جدید از نفت سرقتی سوریه را به عراق منتقل کرد