مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:252021-10-25سياسي

سپاه زنجان با دستان خالی کنگره ملی شهدا را برگزار می کند


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: سپاه انصارالمهدی (عج) استان با دستان خالی کنگره ملی 3535 شهید استان را برگزار می کند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: سپاه انصارالمهدی (عج) استان با دستان خالی کنگره ملی 3535 شهید استان را برگزار می کند.

محسن لطیفی ظهر امروز (3 آبان ماه) در نشست کمیته ارتباطات و رسانه در راستای اجلاسیه کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان که در سالن جلسات ولایت به سپاه انصارالمهدی (ع) برگزار شد، با بیان اینکه انتظار می رود رسانه ها تا زمان برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان سنگ تمام بگذارند، اظهار کرد: کمیته اطلاع رسانی کنگره 3535 شهید استان فعالیت خود را از دو سال گذشته آغاز کرده و همه توان خود را به کار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری یادواره های مختلف در راستای کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان، افزود: سپاه انصارالمهدی (عج) استان با دستان خالی این کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان را برگزار می کند و آمار ارائه شده در خصوص کمک مالی به برگزاری این کنگره ملی کذب بوده و بسیاری از این اعتبارات محقق نشد.

این مسئول در رابطه با اقدامات انجام شده در حوزه صدا، تصریح کرد: در حوزه صدا 25 برنامه برای 7520 دقیقه به مناسبت کنگره 3535 شهید استان زنجان برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه زنجان با دستان خالی کنگره ملی شهدا را برگزار می کند

سپاه زنجان با دستان خالی کنگره ملی شهدا را برگزار می کند