مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 11:402021-10-25اجتماعي

آموزش حضوری مدارس با تصمیم شورای مدرسه انجام می شود


سرپرست آموزش و پرورش شهرستان اردستان، گفت: طبق دستورالعمل بازگشایی مدارس، مدیر با هماهنگی شورای مدرسه، زمان و نحوه آموزش های حضوری را با توجه به شرایط مدرسه به خانواده دانش آموزان اعلام خواهد کرد.

- ایسنا/اصفهان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان اردستان، گفت: طبق دستورالعمل بازگشایی مدارس، مدیر با هماهنگی شورای مدرسه، زمان و نحوه آموزش های حضوری را با توجه به شرایط مدرسه به خانواده دانش آموزان اعلام خواهد کرد.

احمد خاکسار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هیچ آموزشی جایگزین آموزش حضوری نیست و ما باید تلاش کنیم تا ضمن فراهم آوردن امکانات در مدارس سطح شهرستان، به سمت آموزش حضوری برویم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دانش آموزان کلاس اول و دوم ابتدایی به صورت گروه بندی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس شهرستان حاضر خواهند شد، افزود: مابقی مدارس ملزم به برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری نیستند، مگر اینکه شورای مدرسه با توجه به شرایط مدرسه تصمیم گیری کند.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان اردستان با اشاره به اینکه هیچ مدرسه ای در اردستان به صورت حضوری کامل برگزار نمی شود، تصریح کرد: همین طور که در دستورالعمل بازگشایی مدارس آمده، مدیر با هماهنگی شورای مدرسه، زمان و نحوه آموزش های حضوری را با توجه به شرایط مدرسه به خانواده دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش حضوری مدارس با تصمیم شورای مدرسه انجام می شود

آموزش حضوری مدارس با تصمیم شورای مدرسه انجام می شود