مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 11:352021-10-25اقتصادي

صید 215 تنی ماهی استخوانی از دریای مازندران


معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران گفت: میزان کل صید ماهی های استخوانی از 20 مهر تا پایان مهر ماه امسال 215 تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 26 درصدی را نشان می دهد.

- قاسم کریم زاده امروز درباره وضعیت صید ماهی های استخوانی در دریای مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری،  اظهار کرد: میزان کل صید ماهی های استخوانی از 20 مهر تا پایان مهر ماه امسال 215 تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 26 درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: ارزش اقتصادی این میزان صید حدود 18 میلیارد تومان بوده که نسبت به سال گذشته 78 درصد باتوجه افزایش قیمت ماهی رشد داشته است.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران در ارتباط با ترکیب گونه ای صید، اضافه کرد: تاکنون 80 درصد ماهی های صید شده از گونه کفال، 10 درصد از گونه سفید و 10 درصد از گونه کپور بوده است.

کریم زاده با بیان اینکه از ابتدای فصل صید شرایط آب و هوایی کاملا مساعد بود، اضافه کرد:  ثابت بودن جریانات دریایی در طول روز و همچنین دمای مناسب آب خزر از دلایل افزایش صید ماهی بوده است.

وی با اعلام اینکه از 54 تعاونی پره در مازندران 52 تعاونی امسال در مازندران فعال هستند، گفت: باتوجه به اینکه شیلات بیش از 100 میلیون قطعه بچه ماهی تولید و در رودخانه های مهم شیلاتی رهاسازی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید 215 تنی ماهی استخوانی از دریای مازندران

صید 215 تنی ماهی استخوانی از دریای مازندران