مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 11:352021-10-25سياسي

نارضایتی از شهرداری تهران کاهش یافته است


معاون سابق اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مراسم تودیع و معارفه معاونین قدیم و جدید اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، گفت: در پیمایش های ملی سال 94 و 97 شرایط نارضایتی از شهرداری ثابت مانده و حتی از بدترین رتبه چند پله بهتر شده است.

- معاون سابق اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مراسم تودیع و معارفه معاونین قدیم و جدید اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، گفت: در پیمایش های ملی سال 94 و 97 شرایط نارضایتی از شهرداری ثابت مانده و حتی از بدترین رتبه چند پله بهتر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ محمدرضا جوادی یگانه، معاون سابق امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مراسم تودیع و معارفه معاونین قدیم و جدید اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به این که حوزه اجتماعی یکی از بخش های مهم شهرداری است، تاکید کرد: از قدیم مردم بیشترین مراجعه را به سه ارگان بلدیه، نظمیه و عدلیه داشتند و بیشترین نارضایتی هم از این ارگان ها بوده است.

در پیمایش های ملی سال 94 و 97 شرایط شهرداری ثابت مانده و حتی از بدترین رتبه چند پله بهتر شده است.

معاون سابق امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان این که در شهرداری به صورت مستمر نظرسنجی می شد، افزود: بیشترین میزان ارتباط مردم با شهرداری است و نارضایتی از آن نیز بیشتر منتقل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی از شهرداری تهران کاهش یافته است

نارضایتی از شهرداری تهران کاهش یافته است